شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

فرشته تابستونی من

دنیای پرهیجان دیجیتال

1394/1/24 23:41
نویسنده : مامان بهناز
379 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم برای تو می نویسم که تمام هستی ام از ان توست

برای تو که تمام زندگی ام را پر کرده ای ، برای تو که تمام خاطرات جوانی ام از تو رد میشود.

می خواهم تا بدانی که عشق من به تو چه بی پایان است ، چقدر ابدی است .تا چه اندازه سر مست

میشوم وقتی میخندی و خوشحالی ، وقتی تند تند پاهای کوچکت را بر زمین میکوبی .

زیبای من از تو ممنوم که حس زیبای مادر بودن رو به من هدیه دادی ، روزهای بسیار زیبا و بی تکراری  

هستند که به سرعت برق و باد میگذرند و تو بزرگتر و عاقلتر میشوی و من با تجربه تر و من مطمئنم امروز

که بگذرد روزی میرسد که من برای گذشتن از این روزهای شیرین کودکی تو سخت دلتنگ میشوم .       

                                                 تا ابد عاشقتم فرشته کوچولویم

                   22.gif                     23.gif                  6.gif

عروسک مامان از وقتی وارد 19 ماهگیت شدی علاقه ات برای استفاده از گوشی موبایل و تبلت بیشتر شده

این علاقه رو هم دایی جون تو ایام عید با دادن گوشیش دست تو مبنی بر دیدن عکسهای داخلش ایجاد کرد

تو همون بار اول هم یاد گرفتی چجوری انگشتهاتو رو صفحه حرکت بدی تا عکسها رو ببینی .این شد که فسقل

خانم ما تا گوشی یا تبلت رو تو دست مامان  یا باباش میبینه شروع میکنه به گفتن " عکس " عکس " و تا نگاه

نکنه هم رضایت نمیده اونم شخصا و تنهایی متفکر 

البته تمام قضیه به اینجا هم ختم نمیشه شیطونک مامان ارادت خاصی به گوشی زندایی جونش هم پیدا کرده خندونک

نه اینکه زندایی جون به دختر ما محبت و لطف خاصی دارن در نتیجه خیلی راحت گوشیشون رو در اختیار فسقل

خانم قرار میدن تا کلیپ مورد علاقه شون رو تماشا کنن ( همین کلیپ رو تو گوشی خودم دارم اما نمیدونم چرا فقط

دوست داری تو گوشی زندایی تماشاش کنی متفکر  ) درنتیجه خانم کوچولو هر کار و یا بهتر بگم هر بلایی بخواد

سر گوشی بیچاره زنداییش در میاره شاکی .

خداروشکر که تا این حد قانع هستی ( عکس و کلیپ  دیدن )   اخه مامانی دوست نداره زیاد خودتو با این وسایل

مشغول کنی تو سنی هستی که باید بیشتر فعالیت فیزیکی داشته باشی و بازیهای خلاقانه انجام بدی . انشالله

 بزرگتر که شدی به وقتش از دنیای جذاب و پرهیجان دیجیتال لذت میبری . هرکاری به وقتش باشه بهتره البته شما

هم دختر حرف گوش کن و قانعی هستی و تا گوشی رو خاموش میکنم و میگم شایلیم دیگه بسه میگی

" خاموش " و پامیشی میری سراغ یه بازی دیگه آرام  تشویق  مامان به قربون دختر نازش بره که اینقدر حرف گوش

کنه و به همین مدت زمان کم برای استفاده از گوشی و تبلت قانعه.بغل 

                    

                                  

                       

                                

                     عسلکم اونقدر محو تماشای کلیپ مورد علاقه اش میشه که بزور میشه راضیش کرد یه

                                                     نیم نگاهی هم به دوربین بندازه

 

                               http://zibasaz.niniweblog.com/

 

                                   

                   

                                  

                                                  مامان به قربون اون ناز نگاش

                                

                                 

                          جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

                                      

                                                مامان فدات محو تماشای چی شدی ؟

                                        جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

                                  

               دیگه حسابی واسه خودت حرفه ای شدی کافیه بدیم دستت به کمک وتوضیح نیازی نداری!

                               جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

                                

                      عروسک مامان هر عکسی رو که میبینه شروع میکنه به دادن توضیحات هر چیزی رو که

                     تو عکس براش آشناست و اسمشو میدونه رو میگه .مامان فدای دختر شیرین زبونش بشه   

                                                        21.gif

پسندها (6)

نظرات (7)

الهام
25 فروردین 94 20:57
سلام بهناز جون سال نوتون مبارک و همین طور روز زن و روز مادر البته می بخشید که دیر اومدم این روزها به ندرت میام نت ماشاله به شایلین جونم که خیلی حرفه ای کار می کنه و گوش دایی و زن دایی رو از اثرات انگشتش بی بهره نذاشته ببوس فرشته کوچولومون و از طرف من عزیزم
مامان بهناز
پاسخ
سلام الهام جون سال نوو روز مادر شما هم مبارک باشه خواهش میکنم این چه حرفیه راحت باشین هر موقع که میاین بهمون افتخار میدین مگه میشه بچه های امروزی از تکنولوژی روز بی بهره باشن چنان هم ظرف چند روز حرفهای میشن که انگار مادرزاد با این وسایل دنیا اومدن شما هم علیرضا جون رو ببوسین
عمه فروغ
26 فروردین 94 23:30
آفرین به شایلین حرف گوش کن که حرف مامان رو گوش میکنهامااااااااان از این دنیای دیجیتال که حتی بچه ها رو هم مجذوب خودشون کردند و متاسفانه بچه های امروزی به جای بازی مدام در حال کار کردن با این وسایل هستند
مامان بهناز
پاسخ
ممنون فروغ جان از حضور گرم و همیشگیت اره عزیزم چنان جذب این دنیا میشن که اگه ولشون کنی تا چند ساعت مشغولن و جیکشون در نمیاد اما به نظرم هنوز برای سنشونزوده که بخوان با این وسایل چند ساعت سرگرم باشن بازی فکری و خلاقانه و فعالیت فیزیکی بهترین کار برای این سنه
مامان آنیسا
27 فروردین 94 11:01
نگو خاله جون که دل منم خونه از دست موبایل و تبلت آنیسا خیلی وقته عادت کرده دیگه کلن به موبایل منو مال خودش میدونه من باید ازش قرض بگیرم تا اولشه سعی کن از سرش بندازیش وگرنه کلافت میکنه
مامان بهناز
پاسخ
ای جانم انیسا وروجک که حسابی مامانیش رو سر این قضیه کلافه کرده نه هنوز ما به اون مرحله نرسیدیم که بخواد گوشی رو ازمون بگیره و نده فعلا قانونمون در حد عکس دیدن هست وقتی دید خاموش میکنیم میگیم گوشی خسته شد رفت استراحت کنه فردا دوباره میاد تا عکسهاشو ببینیالبته بیشتر سعی میکنیم جلوی چشمش با گوشی کار کنیم
آمنه
3 اردیبهشت 94 13:24
ای جوووونم.... چه خانومی شده...... ماشالله....
مامانی غزل جون
4 اردیبهشت 94 14:29
سلام بهناز جون ممنونم دوست مهربونم من شرمنده همه دوستای خوبم هستم این روزها یکم سرمون شلوغ شده و کمتر به نت میام از دست این دنیای دیجیتال که همه بچه هارو درگیر کرده من برا بازی با تبلت واسه غزلی وقت تعیین کردم اول بازی فکری و بعد فیلمهای آموزشی و کتاب در مرحله آخر که دیگه خودمم میخوام سراغ کارهام برم تبلت میدم دستش روزانه حداکثر یک ساعت... در واقه دنیای دیجیتال انکار ناپذیره ولی خوب باید برا بچه ها با برنامه پیش بریم که آسیب نبینن همیشه وفق باشی دوست گلم سفید برفی مونو ببوس
مامان بهناز
پاسخ
خواهش میکنم دوست خوبم ما همیشه به یاد شما هستیم اره واقعا کافیه فقط یکبار از دریچه ابن دنیا نگاه کنن دیگه عادت کرده میشن و چنان در کار کردن با این وسیله حرفه ای میشن که انگار مادرزاد با این وسایل کار کردنخوب کاری کردین مامانی که وقت تعیین کردین وگرنه به این فسقلی ها باشه ساعت ها مشغولنمنم سعی میکنم شایلین زیاد با این وسایل درگیر نباشه و بیشتر بازی کنه
مامانی غزل جون
4 اردیبهشت 94 15:24
عزیزم سیستمم هنگ کرده من یه نظر رو چند بار فرستاد نمیدونم اومد یا نه شما ببخش
مامان بهناز
پاسخ
نه عزیزم نظرتون اومده و تاییدش کردم ممنون از اینکه به یادمون هستی
عکس فرش کاشان
30 اردیبهشت 94 20:00
سلام دوست عزیز... تبدیل چهره دلبندتان به فرش و تابلو فرش.. با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه... تحویل درب منزل... 09303149642