شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

فرشته تابستونی من

کارهای شایلین تو سه ماهگی

1392/10/18 15:34
نویسنده : مامان بهناز
292 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان خوشگلم این روزها حسابی شیطون شدی وقتی باهات صحبت میکنم یا بازی دالی رو انجام

میدم میخندی وبا هر خندت دل مامان و بابا ضعف میکنه. از خدا به خطر داشتن بچه سالمی مثل شایلین

تشکر میکنم. آب لب و لوچت هم که نگو از چند هفته قبل به راهه همش باید یه دستمال تو دستم باشه و

دهنتو پاک کنم. کم کم با عروسکات هم داری اخت میشی و بهشون توجه میکنی وقتی روی سینه ات

میذارم با دست پرتشون میکنی اونور.

                                                                                                               totalgifs.com aniversario gif gif 42.gif

                              totalgifs.com jolie-tilibra gif gif brilho-tilibra.gif                                                                                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی غزل جون
21 آذر 92 15:09
سلام عزیزم ممنونم که به غزلکم سر زدی خانمی همه اون شکلک هارو از یه سایت خارجکی گرفتم که آدرسش تو قسمت امکانات وب غزل جوون هست من که کلی گشتم تا شکلک مورد نظرمو پیدا کردم اگه با حوصله بگردی حتما میتونی اون چیزیی که میخوایی رو پیدا کنی کد کج شدن عکس هم آدرسش همون جا هست اگه بازم سوالی داشتی من در خدمتم راستی اگه دوست داری تبادل لینک کنیم خبرم کن موفق باشی عزیزم [ماچچ]