شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

انگشت خوردن شایلین به روایت تصویر

1392/10/12 19:15
نویسنده : مامان بهناز
321 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم از اواسط ٤ ماهگی علاقه خاصی پیدا کردی به خوردن انگشتت من و بابایی هم هر کاری میکنیم

که این عادت رو از سر شما بندازیم نمیشه .وقتی خیلی اصرار میکنیم شروع میکنی به گریه کردن .میترسیم

این رفتار برات همیشگی بشه .اما اطرافیان میگن وقتی بزرگتر بشه فراموش میکنه بیشتر نی نی ها این

رفتار رو دارن. تو این عکسها هر کاری کردم تا یه عکس بدون انگشت ازت بگیرم نشد که نشد avatar.gif

 

 

                                                            niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

                                            

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطی
14 دی 92 23:56
در دیاری كه توووووووووو آنجا باشی ، بودن آنجا كافیست ... آرزو های دگر ؛ اوج بی انصافیست ...من براي سال ها مينويسم ...... سال ها بعد كه چشمان تو عاشق ميشوند....... عزیز دلم چقدر ناز شدی برای دیدنت لحظه شماری میکنیم. از طرف دایی و زندایی
فاطی
15 دی 92 11:26
آرزویم اینست دیدن اوج غرورت در صبح و رسیدن به همه رویایت من دعا خواهم کرد روزهایت پر نور شب تو مهتابی دل تو صادق و صاف ، رنگ باران باشد. عزیزم منتظر دیدن روی ماهت هستیم از طرف دایی و زندایی
مامان بهناز
پاسخ
مرسی زن دایی عزیز و مهربونم انشاالله به همین زودی همدیگه رو می بینیم