شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

فرشته تابستونی من

دو روزگی شایلین جان در بیمارستان

1392/8/24 14:48
نویسنده : مامان بهناز
387 بازدید
اشتراک گذاری

شایلینم ، جواهر بی همتای زندگیم تو این عکس منو شما هنوز تو بیمارستانیم  .اولین شبی بود که دوتایی در کنار هم خوابیدیممحبت  ( برخلاف شبها و ماههای  پیش که تو دل مامانی بودی و مامانی شبا قبل از خواب نوازشت میکرد و باهات صحبت میکرد شما هم جواب حرفهای مامانی رو با لگدهات میدادی یه موقع آروم یه موقع محکم اون شب هم با  گریه هات گریه ) البته اون شب زیاد نتونستم استراحت کنم از یک طرف درد عمل و شکم درد شدیدی که داشتم  نمیذاشت بخوابم ( همه این دردها فدای یه تار موی دخترم اشکالی نداره عزیزم بدست آوردن یه نعمت سالم خداوندی ، یه ثروت بی پایان آسون نیست بوس محبت چشمک  ) از یه طرف هم دوست داشتم تا خود صبح بشینم بالاسرت و یه دل سیر نگاهت کنم آخه نه ماه تمام تو ذهنم قیافه تو تصور میکردم که چه شکلی هستی  ، دوست داشتم مدام بغلت کنم ، بوست کنم، بوت کنم       

 

totalgifs.com barrinhas gif gif 97.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)