شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

عکسهای آتلیه مامان

1392/11/11 16:09
نویسنده : مامان بهناز
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی ما برگشتیم با یه تاخیر نسبتا زیاد اما با دست پر اومدیم .علت این همه تاخیر هم

شیطونی های کوچولومون که وقتی واسه مامانش نمیزاره تا پست جدید بذاره.

 

 

 

 

 

                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا مامان کیان
11 بهمن 92 20:42
سلام بهناز جون. خوبی خانومی؟ شایلین جون خوبه؟ بهتر شده گل دخترت؟ نظرای من فکر کنم نمیرسه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش باشین و سلامت انشالله
مامان بهناز
پاسخ
سلام پریسا جون شما خوبی؟ کیان جون خوبه؟ هروقت بیام نت بهتون سر میزنم ماشالله بزرگ شده.چرا عزیزم نظرااتت رسیده اما من هنوزتایید نکردم شرمنده .این مدت اصلا فرصت نداشتم.شایلین هم خوبه بد نیست .نسبت به 10 روز پیش بهتر شده.بابت راهنمایییات یکدنیا ممنون خانمی انشالله جبران کنیم.
پریسا مامان کیان
12 بهمن 92 15:54
مامان بهناز
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامانی غزل جون
12 بهمن 92 22:44
سلام گلم چه عکس های نازی شایلین جون چطوره ایشالله که بهتره سوالی که درباره دندون غزلک پرسیده بودی من تو وبت نظر گذاشتم انگار نیومده شرمنده ام اگه نتونستن جوابتو زودی بدم ولی پریسا جون هم خوب راهنماییت کرده ایشالله که شایلین جون زیاد اذیت نشه قربونت
مامان بهناز
پاسخ
مرسی خاله جون خوبه بد نیست اما هنوز یه مقدار بیقراری خودشوداره .چرا عزیزم نظرت اومده اما من هنوز تایید نکردمش از همه تون ممنونم که تجربیاتتون رو در اختیارم میذارین.بابت دیر جوابدادنم واقعا عذر می خوام
مامانی ویانا
14 بهمن 92 23:47
به به چه عکسای نازی عزیزم ناراحت نباش ایشالا زودی خوب میشه
مامان بهناز
پاسخ
انشالله مرسی از حضورت