شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

بابا نادر روزت مبارک

1393/2/28 17:00
نویسنده : مامان بهناز
836 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اینکه پدر شوی همسر بودی

 

در کنارت احساس آرامش و خوشبختی میکردم

 

اما الان ...............

 

میفهمم که چقدر اشتباه میکردم

 

خوشبختی یعنی حالا ....... حالا که یک فرشته در بینمان است

 

خوشبختی یعنی   پدر بودن   مادر بودن    باهم بودن

 

حالا که بابا شدی نه تنها من بلکه یک نفر دیگه هم احساس

خوشبختی میکنه که بابایی مثل تو داره

.

.

.

شایلینم به جرات میتونم بگم بابا نادر بهترین بابای دنیاست 

23 اردیبهشت روز پدر رو به بابای خودم و همسر عزیزم تبریک میگم

انشالله  زیر سایه حق همیشه سلامت باشین و سایه تون بالا سرزندیگمون باشه،

دوستتون دارم

 

                       animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

totalgifs.com barrinhas gif gif 39.gif

 

اینم چندتا عکس از پدر و دختر

 

totalgifs.com barrinhas gif gif jumpingstarlineJS.gif

 

   بابا جون عزیزم  خیلی دوست دارم

 

                         ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

 

 

 

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif 71.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra25.gif

                                                               

                

     روز پدر        

پسندها (2)

نظرات (1)

الهام مامان علیرضا
28 اردیبهشت 93 18:22
چه عکس های زیبایی انداختن دختر و پدر من هم روز پدر و به بابای شایلین جون تبریک میگم
مامان بهناز
پاسخ
مرسی عزیزم با چشمهای نازت میبینی