شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

با دوستم آرنیکاجون تو شهربازی

1393/3/8 17:58
نویسنده : مامان بهناز
759 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه 6 خرداد 93 که مصادف با عید مبعث بود بابا نادر پیشنهاد داد عصری با یکی از دوستانمون بریم شهربازی ، از اونجایی که دوستمون یه دختر ناز به اسم آرنیکا دارن که دوماه از شایلین بزرگتره منم از این پیشنهاد خیلی استقبال کردم ،  بعد هماهنگی قرار شد جلوی شهربازی ( به اسم یکی یدونه )  همدیگه رو ببینیم.

 

             animated gifs of toys- playground slide                  animated gifs of toys- seesaw                  

اولش که وارد شدیم شایلین با تعجب به وسایل بازی و بچه ها که با سرو صدا در حال بازی بودند  نگاه میکرد ،من و بابا نادر هم به وسایل دور و بر نگاهی انداختیم تا وسیله مناسب سن شایلین رو پیدا کنیم .اولش آرنیکا و شایلین رو سوار اسب برقی کردیم شایلین خیلی راحت دستگیره های اسب رو گرفته بود و از تکونهای اسب خوشش میومدخندونک        ( از اونجایی که شایلین واسه اولین بار بود میرفت شهربازی فکر میکردم تو این سن ممکنه از وسایل متحرک بترسه و گریه کنه و اصلا نتونه از وسایل موجود استفاده کنه اما دختر گلم مثل یک فرشته شجاع بدون اینکه بترسه از وسایل بازی استفاده کرد خصوصا از این وسایل الاکلنگی خیلی خوشش میومد و حاضر نبود بیاد پایین ، حسابی منو و بابایی رو از نا انداخت خسته ) اما هیچ کدوم از اینها مهم نیست مهم اینه که به شایلین جونم خوش گذشت و تونست یه دوست جدید واسه خودش به اسم آرنیکاجون پیدا کنه   

البته تو این سن نمیشه از بچه ها توقع همبازی بودن رو داشت بیشتر قصدمون آشنا شدن بچه ها با محیط های بازی و همسن وسالاشون بود تا کم کم که بزرگ میشن بتونن باهم بازی کنن.اینم بگم ها شایلین و آرنیکا موقع  بازی تو  تونل باهم دیگه بر سر استفاده از توپ رقابت داشتن هرکدومشون می خواستن توپ رو از ان خودشون بکنن.مامان به قربون دختر خوشگلش بره خیلی دووووووووست دارم مامانی

 شما دوستان عزیزم میتونین روایت تصویری این  گردش رو تو ادامه مطلب ببینین

                                                        

                                                             http://zibasaz.niniweblog.com/

عکسهای خانم خوشگلم تو شهر بازی .........

Karikatur linien

Karikatur linien

Karikatur linien

Karikatur linien

Andere linien

Andere linien

Karikatur linien

Liebe linien

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ندا
9 خرداد 93 9:47
به به دخملمون برگشته دلم برات تنگ شده بود عزززززیزم بوس. قربونش برم دیگه بزرگ شده میره شهر بازی الهی من فداش بشم.
مامان بهناز
پاسخ
مرسی نداجونی آره دیگه واسه خودم دوست جدید پیدا کردم پیشرفتهام زیاده مگه نه
مامانی غزل جون
14 خرداد 93 13:26
ای جاااااااااااااااااااااانم این دخمل ما چه نازه دلم میخواد قرتش بدم فدات شم خاله
مامان بهناز
پاسخ
قربونت دوست خوبم
مامان کیان
15 خرداد 93 22:53
Babysale1.blogfa
الهام مامان علیرضا
18 خرداد 93 14:32
چه عکس های قشنگی چقدر نازند این دو تا نی نی ناز
مامان بهناز
پاسخ
قربونت الهام جون ، بچه ها تواین سن خواستنی هستن
الهام مامان علیرضا
18 خرداد 93 14:34
من از عنوان پستتون متوجه نشدم که باید درخواست رمز کنم یا نه در هر صورت اگه تمایل داشتید برام رمزبذارید
مامان بهناز
پاسخ
با عرض شرمندگی الهام جون مطالب رمزدار یکسری مطالب خصوصیه
مامان شبنم
5 اسفند 93 19:24
سلام خاله . ماشاالله واسه خودت خانمی شدی . مامانت واست اسپند دود کنه .خدارو شاکرم و خوشحالم از اینکه به همتون خوش گذشته و روز خوب و خوشی رو داشتین . می بوسمت از راه دورررررررررررر.ماچ]
مامان بهناز
پاسخ
سلام خاله جونی جاتون سبز