شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

فرشته تابستونی من

دنیای این روزهای ما

1393/3/16 14:15
نویسنده : مامان بهناز
296 بازدید
اشتراک گذاری

 این روزها یعنی    ماهگیم به من و مامانم داره خوش میگذره خصوصا به من که خیلی داره خوش میگذره چون دنیایی ار کنجکاوی ، شیطنت و سرعت به روی من باز شده    emoticon

از همون اوایل نه ماهگی من که سینه خیز رفتن به سمت جلو رو به صورت حرفه ای انجام میدادم کم کم به این نتیجه رسیدم که میشود گاهی دستها و سینه رو هم بلند کرد و چند قدم به سمت جلو برداشت اما همچنان نمیتونستم پاهام رو حرکت بدم ، اوایل کار چند قدم با دستهام جلو میومدم بعد که میدیدم سرعتم برای رسیدن به شی مورد نظر کمه به سرعت تغییر استراتژی میدادم و شروع به سینه خیز رفتن از نوع سرعت نور میکردم .این روند ادامه داشت تا اینکه در هفته دوم نه ماهگیم تونستم رسما چهار دست و پا برم. Downloads: 189

با کشف و اجرای این حرکت مهم تازه فهمیدم چقدر از کار دنیا عقب بودم خندونک  دیگه تصاویر جلوی چشمم به علت برخورد سینه بنده به کف زمین و تکانهای سرم بالا و پایین نمیشه و تمرکز بیشتری برای رفتن به اطراف و کمتر خسته شدن دارم ، دیگه راحت میتونم از این سر خونه به اون سر برم ، به اتاقها سر بزنم و کلی شیطنت و خرابکاری دیگه دور از چشم مامانم انجام بدم   ابتسامات هبال ابتسامات وفرفشه سمايلات استعباط       totalgifs.com mini-gifs gif gif mini20.gif  بیشتر از اون که با اسباب بازی هام سرگرم بشم دوست دارم با وسایل خونه بازی کنم بدین ترتیب که برشون میدارم ( به هر طریق ممکن مثل بلند کردن خودم از رو روئوک ، پرت کردن خودم به سمت وسیله یا دست درازی یا مهمتر از همه جیغ و گریه  که این روش آخری به نظر خودم خیلی کارامدتره خصوصا اون وسیله اگه به نظر مامانم برام خوب نباشه گریه نه ) نگاهشون میکنم ، بعد در یک حرکت خونسردانه پرتشون میکنم  خندونک تعجب     به همین راحتی ....فکرشو بکنین مامانم اون لحظه چه حال داره اگه اون وسیله شکستنی باشه ترسو

از رانندگیم تو روئوک بگم که خیلی حرفه ای شدم به سرعت باد از این سر خونه به اون سر میرم به اتاقها سر میزنم ،بیچاره مامانم از دست شیطنتهای من و کارهای خطرناکی که ممکنه انجام بدم همه میز عسلی ها رو برداشته ، جلوی تلویزیون  و بوفه ، در و دیوار که ممکنه از طریق چهاردست وپا رفتن یا رورئوک بهم آسیبی برسه رو قرق کرده و دایما در حال بدو بدو کردن دنبال منه خسته  البته منم دختر خوبی هستم وقتی دارم به جایی سرک میکشم مثلا در کمدم رو باز کردم و همزمان مامانم داره منو صدا میکنه : شایلین بیا اینجا " منم مثل یک دختر حرف شنو کارم رو ول میکنم و میام پیش مامانم    Downloads: 557

از هفته سوم نه ماهگیم شروع کردم به بلند کردن خودم از زمین : اوایل کار خیلی ناشی بودم و مدام می افتادم اما به مرور زمان و تمرین زیاد و آویزون شدن از مامان و بابام ، پشتی ، بالش و  مبل و کلا هرچیزی که از قدم بلندتر بود تونستم تا آخر نه ماهگیم این حرکتم رو تکمیل کنم .الان مامان و بابای بیچارهام تا یک دقیقه می خوان استراحت کنن مثل یک صخره نورد حرفه ای از روشون بابلا میرم و طی مسیر دستم رو هرجایی که برسه بند میکنم تا تعادلم رو حفظ کنم از لب و دهان گرفته تا تا چشم و گوش و دماغ و مو و ...... Babys bilder

از غذاهایی که این ماه میخورم : کته نرم شده با گوشت و مرغ ( با مخلفات طعم دهنده مثل گوجه ، کره ، سیب زمینی ، هویج ، لوبیا سبز ، بعضی اوقات هم عدس و ماش )- سوپ - فرنی ( هفته ای یکبار بیشتر نمیخورم آخه دوست ندارم ) پوره سیب زمینی و هویج - ماکارونی - بیسکویت مادر - ماست - از میوه ها هم سیب و موز Downloads: 167   در مورد نحوه غذا خوردنم  باید بگم وقتی گرسنه ام خیلی راحت غذا می خورم اما وای به روزی که نیمه گشنه باشم یا اصلا گشنمه ام نباشه باید مامانم با من یک دور کامل دور خونه رو بچرخه برام شعر بخونه یا شیکه پرشین تون رو باز کنه تا حواسم به برنامه های موزیکال بره و یک قاشق غذا بخورم  Kinderstuhl baby bilder                         G0107922

از پیشرفتهای دیگه ام  تو این ماه اینه که میتونم دست بزنم ، این کارو هم اولین بار بابایی بهم یاد داد ، سر همون دفعه اول هم یاد گرفتم .بعد چند روز هم احوال پرسی 5 انگشتی ( hifive  رو از بابام یاد گرفتم که این کار مقدمه ای واسه یادگیری بای بای کردنه .مامانم امیدواره بزودی این حرکت رو یاد بگیرم اخه چند وقته داره باهام کار میکنه تا بای بای یاد بگیرم اما علاقه ای نشون نمیدم   気持ち、手、グー、チョキ、パー、バイバイ、OK のデコメ絵文字

 راستی یادم رفت بگم اواسط  این ماه سومین مرواریدم جونه زد .مامانم انتظار داشت دندونهای پیشین بالایی جونه بزنه اما در کمال تعجب همگان اول دندون نیشم جونه زد خندونک  زیبا  خیلی اذیت شدم تا این دندونم در بیاد همش درد داشتم و گریه میکردم خصوصا شبها گریه  تا نیمه های شب بیدار بودم و همش بد اخلاقی و بیقراری میکردم و  طول روز حالم خوب بود اما تا شب میشد دندون دردم هم شروع میشد خلاصه کلام این اواخر خواب درست و حسابی نداشتم، مامانم هم همپای من تا نزدیکی های صبح بیدار بود غمناک

این ماه علاقه زیادی به برنامه های تلویزیونی خصوصا برنامه های موزیکال مثل آگهی های تبلیغاتی (عاشق تبلیغ پوشک مولفیکسم )، کارتونهای موزیکال ( سی دی بی بی انیشتن ) آهنگ اخبار ساعت 14 خصوصا پیش بینی وضع هوا هستم اگه موقع پخش این برنامه ها جلوی تلویزیون باشم میخکوب میشم  و هیچ چیز و هیچ کسی حتی شیشه شیرم که خیلی دوستش دارم نمیتونه حواسم رو پرت کنه یا اگه هرجای خونه باشم با رورئک خودمو میرسونم جلوی تی وی و دس دسی میزنم .

 

            شایلینم خوشگلم Gifs Animés numero 9 ماگیت مبارک

                                     

 

           balloonshb      Download Free Graphics now         84                                       Geburtstag Birthday

            

                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لاینر متن

 

 

 

                                

پسندها (4)

نظرات (7)

الهام مامان علیرضا
19 خرداد 93 16:33
همه خونه رو به هم بریز عزیزم ولی با شکستنی ها شوخی نکن من تجربه اش و دارم و خیلی خطرناکه ایشالا به زودی بزرگ میشی و شکستنی ها میشه وسیلۀ کارت خانوم خانوما
مامان بهناز
پاسخ
وای نگو الهام جون خونمون دیگه خونه قدیم نیست عین میدون جنگه همه جا سنگر بندی شده به خاطر این وروجک همش میگم کی این دختر ما بزرگ میشه تا بتونه خودش تشخیص بده چی خوبه چی بده تا این همه بدو بدو نکنم ، هرچند فکر کنم بچه ها که بزرگ میشن مشکلاتشون بزرگ میشه تمومی نداره، اشکال نداره خدا همه بچه ها روواسه والدین شون نگه داره شیرینی بچه به همین کارهاشه
مامان سمیه
19 خرداد 93 16:36
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم. http://pesar2.niniweblog.com/
مامان بهناز
پاسخ
حتما یه سر میزنم مرسی از حضورت
مامانی ویانا
20 خرداد 93 3:03
عزیزم شایلین جون چقدر شیطون و بامزه شده
مامانی غزل جون
20 خرداد 93 19:41
به به قالب نو مبارک ای شیطون بلا تو هم مث غزلی با شیطنت هات مامانتو کلافه کردی؟؟؟؟؟ آفری دختر باهوش خاله خیلی دووووووستت دارم
مامان بهناز
پاسخ
مرسی لیلی جون دیگه از قالبهای تکراری خسته شده بودم حالا فعلا اینو داشتهباشیم تا بتونم یکم حرفه اتر بشه، نگو عزیزم یه چیزی میگیم یه چیزی میشنوی از صبح که از خواب پا میشم تا نصفه شب همش سرما و بدو بد دو دنبال این فسقلی که مبادا کار خطرناک بکنه بخدا ناهارم رو سرپا میخورم
mamane aysel
21 خرداد 93 1:00
سلام عزیزم ممنون دخملی شماهم خیلی خشگله عزیزم فدات شم ماهم شمارو با افتخار لینک میکنیم البته در اولین فرصت عزیزم من خودم اصالتا اهل اورمیه هستم ولی ساکن اهر هستیم ؟
مامان بهناز
پاسخ
ممنون از حضورت خانمی ،
پریسا مامان کیان
29 خرداد 93 0:52
سلاااااااااااااام بهناز عزیزم و شایلین نازم. خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شرمنده که من اینقدر دیر به دیر بهتون سر میزنم و بسیاااااار ممنونم که همیشه در کنار من و کیان هستین. بذار نکته وار برات چندتا نظر بگم: - قالب جدید مبارک. عالیه پر از شور و نشاطه مثل دختر نازت -عاشق شکلکهایی هستم که تو نوشته هات استفاده میکنی ناب و جدیدن و کاملا با موضوع متناسب - خیلی خوبه که وقت میذاری و ریز به ریز وقایع دخترت رو مینویسی. من عاشقمتنای بلندتم. -خدا رو شکر که دخترت سالمه و همه اسباب اثاثیه تو بهم میریزه. -بازم ببخشید به خاطر تاخیرهام. - دوستتون دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه - دنیالار جه سیزی سویرم -
مامان بهناز
پاسخ
سلام پریسا جون همه اینایی که گفتی نهایت نظر و لطفته منو بیشتر از این شرمنده نکن به پای مطالب شما که نمیرسه از این که به وبلاگ دخترم سر میزنی و منو با نظرات پر از لطفت شرمنده میکنی ممنونم . دوست دارم وقتی شایلین بزرگ شد و این مطالب رو خوند از کارهایی که کرده باخبر بشه اخه گذشت زمان مطمئنا حافظه ای واسم نمیزاره تا ریز وقایع رو براش تعریف کنم همین که درست رو تموم کردی و بسلامتی برگشتی سر خونه و زندگیت جای خوشحالیه نه گله گذاری بعد چند سال حقته به خونه و همسرو بچه ات برسی برو خوش باش پریساجون من ده سنی چوخ ایستیرم الله سنی ساخلاسین اوزاغدان اوپیرم
مامان عسل
13 مرداد 93 8:40
سلام دوست خوبم چقدردخترت ناززززززززززززززززززززززه خداحفظش کنهبه وبلاگ ماهم سری بزن
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خانمی از اینکه به ما سر زدی حتما اینکارو میکنم