شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

یه عصر پاییزی همراه با بازیهای شیرینکم ( 1 )

1393/10/12 17:28
نویسنده : مامان بهناز
328 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/ به دوستان گلم خوبین ؟ خوشین ؟ خدارو شکر ماهم خوبیم

نازدونه مامان عکسها و مطالب این پست مربوط به 16 ماهگیت یا دقیقتر بگم وقتی 1 سال و 3 ماه 10 روزت هستش .

یه عصر پاییزی وقتی از خواب پامیشم بعد اینکه مامانیم عصرونه مو بهم داد و پوشکو عوض کرد شروع میکنم به چرخیدن تو خونه تا ببینم چیزی توجه ام رو جلب میکنه یا نه؟ اول از همه یه سری به کل اتاقهای خونه میزنم تا مبادا یه چیزهایی از قلم افتاده باشه ( منظور مامانیم وسایلی هستش که تا حالا باهاشون بازی نکردم و اکثرا از دسترسم خارج شدن ) بعد یه سری به اشپزخونه و مامانم که اونجا داره کار میکنه میزنم و شروع میکنم به چرخیدن به دور میز ناهار خوری اونم همراه با صحبت و اواز خندونک از اینکار که خسته شدم میرم سراغ کابینتها و سعی میکنم درشون رو باز کنم اما متاسفانه موفق نمیشم اخه مامانم برای دستگیره کابینتها چفت گذاشته منم بلد نیستم بازشون کنم البته بگم ها فعلا بلد نیستم اما در آینده نزدیک قصد دارم طرز بازکردنشون رو یاد بگیرم خندونک  زبان آخه اینروزها به نحوه بازکردن چفتها دقت میکنم و سعی میکنم خودم تمرین کنم و اون لحظه قیافه مامانیم دیدن داره تعجب  کچل 

                                               

                                        برای خوندن ادامه ماجرا بفرمایید

                                              شکلک ادامه مطلب

خلاصه سرتون رو درد نیارم اصولا وقتی وارد اشپزخونه میشم سوژه واسه بازی کردن زیاد دارم  از در کابینتها بگیر تا ظرف و ظرف پلاستیکی و ظرف حبوبات و ..... از اونجا هم که خسته شدم میام میشنم سر لوگوهام و برج قورباغه و اسباب بازی هام یه مقدار زیادی باهاشون سرگرم میشم خصوصا اگه مامانی یا بابایی پیشم نشسته باشن و مدام تشویقم کنن سعی میکنم اونارو هم تو بازی هام شرکت بدم و دونفری و سه نفری بازی میکنیم .

معمولا بعد بازی با اسباب بازی هام دوست دارم کتاب و مجله هم بخونم   Book-01-june.gif (20677 bytes)  جای کتابهامو بلدم خودم میرم از بوفه اتاقم برشون میدارم یا اگه قدم نرسه به مامان یا بابایی میگم تا بهم بدم ( اصولا به یکی یا دوتا هم قناعت نمیکنم دوست دارم همه کتابهامو بردارم و مطالعه کنم .بله دیگه ما اینچین دختر اهل مطالعه ای هستیم ) کتابام بیشتر از یکی دوهفته تو دستم دووم نمیارن اکثرا پاره شون میکنم هرقدر هم مامانیم چسبشون میزه ویا کتابهایی تهیه میکنن که ضخیم باشن ( روی مقوا یا فوم خاصی چاپ شده باشن )و براحتی پاره نشن بازم نمیشه در هر صورت من کار خودمو میکنم خنده  خندونک .

کتابمو باز میکنم و شروع میکنم با صدای بلند به گفتن اسم شکل هایی که توی کتاب هست و یاد گرفتم یا اینکه مامانم اسم شکلهارو میگه و ازم میخواد نشونشون بدم از این بازی خیلی خوشم میاد                                  و حسابی ذوق میکنم  دوست دارم تند تند کتابامو ورق بزنم و برم سراغ اون یکی ، بعد کتابام مجله رو باز میکنم و از عکسهای توش اسم اونایی رو  که بلدم یا شکلش برام آشناست  رو میگم مثل نی نی ، آقا ، خانم ، سیب ، توپی ،گل ، اعضای صورت و ...  تازگی ها هم شروع کردم به یادگرفتن رنگها ،رنگهای زرد و قرمز و آبی و نارنجی رو میشناسم .

خب دوست جونی های عزیزم امیدوارم زیاد خسته نشده باشین  اینم از ماجرای بازی و مطالعه هروزه ما تا اونجایی که مامانم یادش مونده بنویسه .

                          خیلی دوستون دارم و ازتون ممنونم      

                            این کتاب رو همراه با دو جلو دیگه اش ( میوه ها و حیوانات وحشی )

                                                          باباییم از تهران برام خریده

                                        

                              Andere linien

                                                   دارم فک رو به مامانم نشون میدم  و تلفظ میکنم

                                    

                                 

                            این کتاب حیوانات دریایی رو خیلی دوست دارم دارم ورقش میزنم بینم دیگه چی داره

                                  

                              

                                             دیگه خسته شدم ببندمش یکم استراحت کنم

                                    

                      

                                  یکم با هاپو خوشگلام بازی کنم و چیزهایی که یاد گرفتم رو بگم

                                 

       

                                 در ادامه مطالعات هروزه اومدم سروقت مجله تا اطلاعاتمو بیشتر کنم  

                             

 

                                                     13.gif

                                              

پسندها (6)

نظرات (7)

دختربهاری
13 دی 93 14:39
قربونت برم عزززیییییززززم
مامانی ویانا
14 دی 93 11:15
قربون شایلین جون خوشگل برم من بهناز جون دیدی این بچه ها چقدر شیطونن همه جا سرک میکشن و همه چیزو به هم میریزن من که هرچی جمع میکنم فایده نداره
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خاله نگو خاله جون دیگه واقعا دارم کم میارم به هرچی و هرجا سرک میکشن همه چی واسشون جذابه و وسیله بازیهیچ وسیله ای هم نباید از دم دستشون جمع بشه تا بیام جمع کنم شروع میکنه به گریه
سحرمامی آرتین
14 دی 93 16:21
به به به چه خانوم خشگله ی نازی خداحفظت کنه.ماشاالله چقدرهم بزرگ وشیطون شدی. عزیزم ببخشیددیربه دیرمیام سرمیزنم. انشاءالله همیشه موفق باشید.
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خانمی از اینکه به ما سر میزنی ، خواهش میکنم این چه حرفیههروقت شما بهمون سر میزنین باعث افتخار و خوشحالیهمیدونم شماهم بچه کوچیک دارین و تو این سن خیلی سخته مدام باید پیشش باشبن[نی ناز طرف من ارتین جون رو ببوسینی]
مامان شبنم
17 دی 93 8:42
سلام عزیزم . به به چه خانمی شدی واسه خودت . دیگه حسابی شیطونی میکنی و هم جا رو بهم می ریزی . الهی خاله فدای اون کتاب خوندت بشه که کتاب خون شدی . بهناز جون خدا حفظش کنه
مامان بهناز
پاسخ
سلام خاله جون یه دنیا ممنون از اینکه به ما سر میزنی خب دیگه چیکار کنیم شیطونی نکنین که نمیشه اونوقت دیگه بهمون نمیچسبه بازی کردن زمینه بازیمون همین شیطنت و خرابکاریهشایان جون رو ببوس
مامان آنیسا
18 دی 93 11:23
عزیزم حتما لاک رو براش بگیر و بزن خیلی خوب جواب میده آنیسا بار اول که براش زدم وقتی دید تلخه دیگه دستشو سمت دهنش نبرد حتی شب موقع خواب
مامان بهناز
پاسخ
ممنون از راهنماییتونعزیزم
مامانی رسا گل پسر
20 دی 93 12:36
سلااااااااااااااام به مامان شایلین جونم بعد کلی تاخیر میبینم انشتین کوچولو تو کتاب خوندن را افتاده فدات بشه خاله که همش شیطونی میکنی رسا هم دیگه شیطون شده قربون آواز خوندنت برم دلم ضعف کرد واسه دیدنت جیگر کی میرسه من شما وروجک شیطون بلارو ببینم مامانی یه ماچ آبدار از شایلین بکن که خیلی دلم هواشو کرده
مامان بهناز
پاسخ
سلام خاله اره بابا کلا به کتاب و مجله علاقه مند شدم و همش دوست دارم برای مامان و بابام کتاب بخونم ماهم دلمون واسه شما و رساجون تنگیده انشالله قسمت بشه زود زود همدیگه رو ببینیمشما هم رسای گلم رو ببوسین
الهام مامان علیرضا
21 دی 93 19:49
فدای شایلین جون یادش بخیر علیرضا هم عشق کابینت بود از این فرصتِ کابینت دوستی استفاده کن بهناز جون و تا می تونی لذت ببر چون بعد از مدتی علاقه شون به کابینت کم میشه و دیگه نمیشه تو خونه بندشون کرد مشخصه خیلی به این کتابش علاقه داره ببوسش از طرف من
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خاله جون از محبتتونواقعا اینطوریه الهام جون کارهای بچه ها فقط بدای مدت خاصیه بزرگتر که میشن مشکلات و سرگرمی هاشون هم متفاوت میشه اره به کتاب و مجله علاقه زیادی داره خدا کنه این علاقه اش تا اخر ادامه پیدا کنه