شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

فرشته تابستونی من

اول بازی بعد خواب

1393/10/26 18:40
نویسنده : مامان بهناز
277 بازدید
اشتراک گذاری

آب نبات کوچولوی مامان ، الهی فدات بشم که حتی موقع خواب هم مثل فرشته کوچولوها می مونی .فرشته

یه صبح زیبای زمستونی و یه وروجکی به اسم شایلین که به محض باز کردن چشمهاش شروع به صحبت و اواز خونی به سبک خودش میکنه . وقتی هم که بیدار میشیم به هیچ عنوان قصد پایین اومدن از تختمون رو نداریم از بس که تازگی ها پی بردیم تخت مکانی عالی برای بالش بازی و بالا و پایین پریدن و دست درازی به استیکرهای بالای تخت هستش خندونک اونقدر هم از این کار لذت میبریم که حرفهای مامانی و بابایی برای پایین اومدن از تخت و بازی با کتاب و اسباب بازی هام به هیچ عنوان اثر مثبتی رو بنده نداره.غمگین مگر یه چیز ..........اونم شنیدن صدای سی دی حیوانات مزرعه ( یکی از سی دی های سری بی بی انیشتن ) و تبلیغات موزیکال و کارتون که عاشق اونا هستم و با گفتن " تاتون " و نای نای " تندی میرم بغل مامان تا برم نگاهشون کنم.

                         

                                                         

                         

                                     

                                     جشن   بفرمایید ادامه مطلب    جشن 

 

بعد اتمام سی دی هم شروع به بازی با عروسک هام و خوندن مجله میکنم  ( که ماجرای کتاب خونی منو تو پست قبلی خوندین ) از اونا هم که خسته بشم شروع به شیطنت و خرابکاری میکنم تو خونه واسه خودم میگردم و اصولا وسایلی رو که مامانم از چشم من پنهون کرده رو پیدامیکنم .وقتی هم پیداشونکردم اونقدر ذوق میکنم که با صدای خنده و داد بدو فرار میکنم حالا ندو کی بدو خنده  این وسط مامانم هم دنبال من تا او وسیله خطرناک رو از دستم بگیره  .خلاصه بعد یه چند ساعت بازی و بدو بدو مامانم تصمیم میگیره منو ببره حموم ، میریم حموم خودمو میشورم مثل دسته گل میشم میام ( خدارو شکر تو حموم دختر خوبیم و مامانم رو اذیت نمیکنم و چند ماهی هست از آب و آب بازی خوشم میاد ) ناهارمو میخورم کم کم خواب میاد تو چشمهام  خواب آلود اخه از صبح همش سرپام و بعدش هم که حموم حسابی خسته شدم خسته . مامانم منو میاره تو اتاق و می خوابونه .خواب 

 طولی نمیکشه خواب هفت پادشاه رو میبینم چنان بیهوش میشم که یه بمب هم کنار گوشم منفجر بشه بیدار نمیشم .

اینا هم چندتا عکس که مامانم به یادگاری به محض خوابیدن ازم گرفته .

                             смайлик                 смайлик

                            

                                               смайлик

              

                      смайлик                                       смайлик

                         

                                        

 

پسندها (6)

نظرات (8)

الهام مامان علیرضا
27 دی 93 11:00
الــــــــهی! چقدر ناز خوابیده خیلی خوبه که بعد از بازی تا این حد خسته شده و راحت خوابیده هیچی به اندازۀ خواب بعد از خستگی نمی چسبه خوابای خوش ببینی عزیزم
مامان بهناز
پاسخ
سلام الهام جون ممنون از حضورت اره دیگه بعد چند ساعت ورجه و ورجه کردن یه خواب راحت میچسبه، در عوض حسابی مامانشو خسته میکنه تازه منم باید موقع استراحت این شیطونک پاشم به کارهای عقب افتااده برسم
مامانی رسا گل پسر
28 دی 93 0:50
آخی عزیزم چه ناز خوابیدی ایشالله که همیشه خوابای خوب خوب ببینی دلکم همین طور که خوابیدی بزلر بوست کنم ماچ چ چ چ
مامان بهناز
پاسخ
قربونت خاله ارزو شما هم رساجون رو ببوسین
مامانی ویانا
28 دی 93 10:59
قربوش برم این دخمل شیطون بلا چه عکسای نازی گرفته
مامان بهناز
پاسخ
مرسی خاله جون
Kosar
30 دی 93 13:38
ماشالله چه عروسک خوشملی دارید براش اسپند دود کنید
مامان بهناز
پاسخ
ممنون عزیزم از حضورتون
مامان آنیسا
5 بهمن 93 7:24
عزیزم چه ناز خوابیده ایشالا همیشه شاد و سالم باشه
خاله ی بنیتا
13 بهمن 93 13:38
سلام بهناز جون خوبین؟ببخشید من مدتی نبودم دلم تنگ شده بود واستونای جونم شایلین عزیزم یه کوچولو بزرگ شده موهاشو ببین خدااا بسته چه ناز شده..قربون اون خوابیدنتحسابی شیطون و وروجک شده ها
مامان بهناز
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم این چه حرفیه انشالله هرکجا که هستین و هرکاری میکنین سلامت و موفق باشین، هروقت بهمون سر بزنین خوسحال میشیمممنون عزیرم بابت اظهار محبتت، بنیتا جون رو ببوسین
مامانی غزل جون
14 بهمن 93 17:51
عزییییییییییززززززززززززززم دوستت داااااااااارررممممممممممم
مامان شبنم
5 اسفند 93 19:28
آخی عزیزم چقدر تو نازی دوستت دارم کوچولوی خاله