شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

تک گل شهریوری دو سالگیت مبارک

1394/6/17 10:25
نویسنده : مامان بهناز
607 بازدید
اشتراک گذاری

                                      totalgifs.com aniversario gif gif 43.gif

                               دخترم ، دردانه زیبایم  ، عزیزتر از جانم ، پاره تنم

                                                             دوست دارم

                    صدای دلنوازت را ، نگاه های معصومانه ات را ، شیطنت های کودکی ات را 

                                     اشک های بی کینه ات را ، دل پاک و مهربانت را

                                                       همه و همه را دوست دارم

                                                                   میدانی ........

                                          تو مژدگانی تمام مهربانی های عالمی

                                                   تو بهترین همدم و مونسی

                                             تو ارزنده ترین هدیه خداوند روی زمینی

                                                   تو را با همه وجود دوست دارم

                                       همیشه خوب باش و خوب بمان و شاد باش  

                                                           ای زیباترین گل زندگیم

      totalgifs.com aniversario gif gif 16.gif         143.gif    سالگیت مبارک        totalgifs.com aniversario gif gif 16.gif

دوسال چقدر زود گذشت  انگار همین دیروزهای نزدیک بود  که من فهمیدم که دیگر یکی نیستم  و دوتا شده ام ،انگار همین دیروزهای نزدیک بود  که من زیر پوست تنم حس کردم  قلبی با قلب من یکی شده است ، انگار همین دیروزهای نزدیک بود  که تکان هایت را حس کردم  و دانستم که تنها نفس نمیکشم  بعد دیگر تقسیم لحظاتم بود با تو ....با عشق کوچکم .

شب آخر فرا رسیده بود و قرار بود که فردا صبح زمینی بشی و من در هیجان  لحظه دیدار خوابم نمیبرد ، در عین حالی که  بیتاب دیدارت بودم  اما می اندیشیدم  هیچ وقت دیگر انقدر نزدیک به من و در من نخواهی بود. دلم تنگه برای تمام لحظه های نه ماه بارداری ، لحظه های هم  آغوشی  روح هایمان در یک کالبد تنگ ، ضربه هایت ،تکان هایت  و طنین قلبت زیر پوست تنم هست.

و اما امروز  دوسال از زمینی شدن فرشته کوچکم  میگذرد  از زمانی که  انتظار 9 ماهه ی من به پایان رسید و خدای بزرگ  فرشته ای چون تو را در آغوشم نهاد و چقدر شیرین بود  اولین لحظه دیدار خداروشکر میکنم  به خاطر تمام لحظات با تو بودنم ،به خاطر  این دوسال که مسولیت  سنگین و در عین حال لذت بخش  مادری  را بر گردنم نهاد .کاش بدانی که جقدر دوستت دارم وقتی صدای قشنگ کودکانه ات را میشنوم  دلم میلرزد  و هیجان زده میشوم از خودم جدا میشوم و همه وجودم برای تو میشود .

برای خنده هایت حاظرم تمام دنیایم را را بدهم ،فرشته زمینی من  خوشبختی من به با تو بودن خلاصه میشود ،این دوسال به اندازه چشم برهم زدنی گذشت  دو سال پیش بودنت را از خدا خواستم  و امسال سلامتیت را از خدا می خواهم انروزها غم  نداشتنت و امروز  شوق داشتنت را دارم  و هر روزی که میگذرد بیشتر عاشقت میشم .

در این لحظه دلم می خواد عشقم را نسبت به تو فریاد بزنم اما چه کنم که کلمات گویای عشق مادر به فرزند نیست امیدوارم وقتی بزرگ شدی  توهم مرا اینگونه دوست داشته باشی.

 

           z-HB_ballon.gif         z-HB_ballons.gif

پسندها (7)

نظرات (12)

مامان شبنم
17 شهریور 94 12:18
شایلین جونم تولدت مبارک انشالله که پناه حق و زیر سایه پدر و مادر باشی و روزی برسه که جشن تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خاله جونم
همراه رایانه
17 شهریور 94 12:38
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید. www.poshtyban.ir
ــــــدلارامــــــ
17 شهریور 94 20:53
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درس کردم خوش حال میشم سر بزنین اگرم با تبادل لینک موافق بودید بم خبر بدین
مامان بهناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از حضورتان چشم حتما .انشالله نی نی شما هم صحیح و سلامت دنیا بیاد
عمه فروغ
17 شهریور 94 23:39
تولدت مبارک شایلین جونم ان شاا..100 سال به این سال ها ان شاا.. همیشه تندرست و شاد باشی و به بهترین ها دست یابی
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خاله جونم از محبتت
مامان آنیسا
18 شهریور 94 7:36
شایلین جونم تولدت مبارک عشقم ایشالا جسن تولد 120 سالگیت
مامان آنیسا
18 شهریور 94 7:37
راستی مامانی ما منتظر عکسای تولدیم ؟ زود آپ کن با یه عالمه عکسای خوشکل از تولد شایلین جونم
مامان بهناز
پاسخ
چشم عزیزم حتما در اولین فرصت عکسهاشو می زارم فقط،یکم طول می کشه که شما دوستان به بزرگی خودتون ببخشید
الهام
18 شهریور 94 13:11
سلام بهناز جون تولد شایلین عزیزم رو هزاران بار تبریک میگم و به شما خسته نباشید میگم برای دو سال+ نه ماه مادرانگی ت ایشالا که همواره لحظات خوشی همراه تون باشه
مامان بهناز
پاسخ
ممنون دوست عزیزم از محبت خالصانه و وپاکتون همه مادرها خسته نباشن مادری مسولیت سنگینی انشالله همه مون بتونیم بچه های سالم و صالحی تربیت کنیم
مامانی رسا گل پسر
18 شهریور 94 16:20
شایلین جون تولدت رو تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی گلکم میبوسمت هزارتا
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خاله جونم از محبتت
مامانی غزل جون
27 شهریور 94 8:52
تولدت مباااااااااااااااااااااااااارک پرنسس کوچولو ایشالله همیشه شاد باشی گلم از راه دور میبوسمت عزیزم ببخشید دیر اومدم برا تبریک دوستت دااااااااااااااااااااارم هزززززززااااااااااااااااااااااااررررررررررر تااااااااااااا
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خاله جون خواهش میکنم عزیزم حضور سبز و همسشگی شما دوستان مایه دلگرمی ما هستش.غزل جون خوشگم رو ببوسین
فیروزه
1 مهر 94 16:58
تولدت هزار هزار بار مبارک کوچپلوی دوست داشتنی بوس💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💝💝💝💝
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خاله جون
ــــــدلارامــــــ
21 مهر 94 19:08
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همینر یه وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درست کردم خاله ئلارام و نینی فوگول خوش حال میشن به وبلاگشون سر بزنین
مامانی ویانا
25 مهر 94 23:22
شایلین جون تولدت مبارک انشاله تولد 120 سالگیت ببخشید من چند وقت نت نداشتم برا همین نتونستم بیام
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خاله جون از تبریکتون خواهش میکنم عزیزم این چه حرفیه راحت باشین هر موقع بیاین خوشحال میشیم .