شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

شایلین سفید برفی خانم دکترش

1392/11/30 20:18
نویسنده : مامان بهناز
499 بازدید
اشتراک گذاری

تو این پست می خوام یه خاطره مربوط به عسلم که تازه یادم افتاده رو بذارم :

بعد از زایمانم تو ده روزگی شایلین دکترم خانم شمیری بهم گفته بودن که واسه برداشتن بخیه و چکاب

وضعیت عمومی خودم بهشون مراجعه کنم .بعد برداشتن بخیه خانم دکتر از وضعیت نی نیم و اینکه اسمشو

چی گذاشتیم پرسید ؟ منم ضمن تشکر از زحماتش تو این نه ماه و عمل سزارین گفتم خدا رو شکر خوبه

و اسمشو گذاشتیم شایلین ، خانم دکتر یه لبخندی زد و گفت چه اسم قشنگی تا حالا نشنیده بودم

معنیش چیه ؟ گفتم شایلین یه اسم ترکی به معنی جواهر بی همتا ، خانم دکتر با خنده بهم گفت باید

اسمشو میذاشتین سفید برفی چون موقع دنیا اومدن از بس سفید و تمیز بود تو اتاق عمل همش حرف

این بچه بود .منم از اظهار لطف و محبتشون نسبت به شایلین تشکر کردم و از اتاق اومدم بیرون و ماجرا رو

واسه همسرم تعریف کردم.اینم از ماجرای سفید برفی شدن شایلین جونم که واسم خاطره جالبی بود

اینجا جا داره ضمن تشکر از زحمات خانم دکترم از زحمات و راهنمایی های دلسوزانه و مهربانانه خواهر و

دوست عزیزم مریم جون تشکر کنم که از همون روزهای اول بارداری در کنارم بود و کمکم میکرد خصوصا

تو بیمارستان که خیلی بهشون زحمت دادیم انشالله بتونم جبران کنم.

دوست گلم الان خودش یه نی نی   تو راه داره دعا میکنم هم خودش و هم نی نیش سالم و سلامت

باشن و زود زود بیاد تو بغل مامان و باباش. آمینقلببغل

 

        

 اینم یه عکس از سفید برفی مامان و بابا

 

 

 

 

                                                

                                                                    

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا مامان کیان
21 بهمن 92 23:30
واقعا هم عین سفید برفی میمونه این عروسک. عزیززززززززززززززززززم خیلی ملوسه. خدا حفظش کنه.
مامان بهناز
پاسخ
مرسی خانمی با چشمهای خوشگلت میبینی خدا ه، همه نی نی هارواسه پدر و مادرشون حفظ کنه
مامانی ویانا
23 بهمن 92 7:26
قربون این دخمل سفیدبرفی بشم من
مامان بهناز
پاسخ
مرسی خاله جون.ویاانا جون هم ماشالله سفیده مامانش
مامانی غزل جون
23 بهمن 92 10:12
قربونت برم سفید برفی خاله میبوسمت عزیزم
مامان بهناز
پاسخ
مرسی از اظهار لطفت عزیزم
مامانی غزل جون
23 بهمن 92 10:16
راستی گلم درباره سوراخ کردن گوش: واسه غزلم زن عموش سوراخ کرد چون پاهاشو دست هاشو محکم نگه داشتم بیقراری کرد سوراخ کردن فقط چند ثانیه طول کشید یکم درد داره ما که بیحسی نزدیم اگه میتونی زودتر ببر سوراخ کن الان که کوچیکتره بهتره راحتتر میتونی کنترلش کنی
مامان بهناز
پاسخ
یکدنیا ممنون خانمی از راهنماییت .انشالله تو آینده نزدیک حتما میبرمش