شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

فرشته تابستونی من

اولین مرواریدهای ماه زندگیم

1393/2/21 1:14
نویسنده : مامان بهناز
339 بازدید
اشتراک گذاری

اولین مروارید     زیبای شایلینم  تو تاریخ 27 فروردین 93 یعنی معادل هفت ماه و یازده روزگی جوانه زد

l10.gif                                   0018.gif

البته بگم ها به همین راحتی هم در نیومدن از یکی دو هفته قبلش یه جورایی بداخلاقی و بیقراری میکرد هرچی دستش میومد میبرد دهنش و فشار میداد خصوصا یک هفته مونده به دندون در آوردن اسهال (یکی در میان )و سوختگی ادرار خوشگلم رو اذیت کرد.منم واقعا مونده بودم که علت این سوختگی و اسهال چی میتونه باشه فکرم همش سراغ غذاهایی که میخورد میرفت متفکر    دوروز  آخر هم اونقدر بیحال و بی حوصله بود که دلم براش کباب شد هرقدر باهاش بازی و صحبت میکردیم اصلا واکنش نشون نمیداد دیگه داشتم کم کم نگران میشدم که این بچه چشهغمناک ( لثه هاشو چک میکردم تا اینکه دو روز آخر متوجه یه لکه سفید شدم  )  فردای اون روز هم دیدم یه چیز تیز ریزی به دستم خورد خیلی خوشحال شدم اول به مامانم گفتم بیاد ببینه تا مطمئن بشیم بعد به بابا نادر زنگ زدم و خبر دندون در آوردن دخترمونو بهش گفتم خیلی خوشحال شد و تبریک گفت .

خدارو شکر تو  مدت دندون در آوردن دخترم خوب غذا میخورد و زیاد بد غذایی نکرد . دومین مروارید   ماهم رو تو تاریخ 12 اردیبهشت تو راه برگشت به دزفول متوجهش شدم  که دراومده، شیطون خانم با انگشتهای مامانش بازی میکرد یکدفعه انگشتم رو برد دهنش و محکم گاز گرفت وقتی انگشتم رو در آ وردم  دیدم رد دوتا دندون رو انگشتم مونده .(فکر نمیکردم دندون دوم به این زودی وبا فاصله تقریبا دو هفته در بیاد )

خلاصه کلام شایلین جونم تا پایان هشت ماهگی دوتا دندونش رو در آورد انشالله مبارکت باشه ناناز خانم ، عشقم .آش دندونی دخترم رو هم مامانم زحمتش رو کشید و پخت دستش درد نکنه ، جای همه دوستان خالی

خیلی هم خوشمزه شده بود .فقط عزیزم شرمنده مامانی به کل یادش رفت از آش دندونیت عکس بگیره تا تو وبلاگت بذارم

 

Essen linien

 

                       http://zibasaz.niniweblog.com/       

                       Essen linien

 

                              http://zibasaz.niniweblog.com/

                                                                                                  

                                                      جداکننده متن

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ندا
21 اردیبهشت 93 14:36
مامان بهناز
پاسخ
ما هم خیلی دوست داریم ندا جون
ندا
21 اردیبهشت 93 14:39
سلام عزیزم چه وبلاگ نازی مثل شایلین جونم نازه. مامان بهناز زود زود اپ کن دلمون واسه دخملمون تنگ میشه.دوستتون دارم
مامان بهناز
پاسخ
سلام خانم گل مرسی عزیزم با چشمهای نازت میبینی اینجوری ها هم نیست که میگی وبلاگمون خیلی ساده است هنوز کار داره تا حرفه ای بشه اما مامان بهناز متاسفانه زیاد وقت نداره تا ح فه ای بشه
الهام مامان علیرضا
22 اردیبهشت 93 18:41
روییدن اولین مروارید زیبات و تبریک میگم عزیزم ایشالا تعداد دندون هات به حدی برسه که پیتزایی بخوری پر از پنیر کش دار
مامان بهناز
پاسخ
مرسی عزیزم یعنی میشه اون روز رو هم ببینم دخترم اونقدر بزرگ شدهکه داره پیتزا و غداهای دیگه رو میخوره ]
مامانی ویانا
23 اردیبهشت 93 14:03
دندونت مبارک باشه شایلین جون
مامانی غزل جون
30 اردیبهشت 93 0:00
وای دندون؟؟!!!!!!!!!!!!! آفرین دختر خوب شما مث غزلی تنبل نبودی و مروارید هات زود در اومدن مبارکت باشه عزیزم
مامان بهناز
پاسخ
مرسی خاله جون ، به دوست جونی من تهمت نزن کجای غزل جون تنبل
مامان شبنم
5 اسفند 93 19:21
سلام بهناز جون دنون دخترمون مبارک باشه عکس ها تازه واسمون اپ کن . دوستتون داریم .شایان و شبنم
مامان بهناز
پاسخ
مرسی عزیزم حتما در اولین فرصت اینکارو میکنم اگه خانوم کوچولو بزاره