شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

فرشته تابستونی من

اگه تو جای یکی از اینها بودی .....

1393/3/29 11:18
نویسنده : مامان بهناز
261 بازدید
اشتراک گذاری

              اگر ماهی از سال بودم ................... اردیبهشت  

 

             

            اگر روزی از هفته بودم ..................... شنبه

 

             

             اگر عدد بودم ......................... بیست  

 

             

              اگر میوه بودم ....................... هلو

 

              

             اگر آب و هوا بودم ..................... معتدل

 

             

             اگر پرنده بودم ............................ عقاب

 

             

              اگر نوشیدنی بودم .....................  آب

 

            

              اگر درخت بودم ........................... چنار

 

           

               اگر گل بودم ................................  لیلیوم و رز

 

             

              اگر رنگ بودم ................................ رنگ آسمون

 

             

              اگر صدا بودم ............................. اذان

 

            

               اگر ساز بودم ...............................  سه تار

 

             

                اگر بخشی از طبیعت بودم ...................... دریا

 

              

                اگر فعل بودم .............................. می تونم

 

             

               اگر عضوی از بدن بودم .................... قلب

 

              

               اگر یک حس بودم ............................  محبت

 

                                                          

      baby-tweety.gif                              047.gif

پسندها (4)

نظرات (2)

مامانی ویانا
3 تیر 93 21:44
چه عیدیهای خوشگلی مبارکت باشه عزیزم دست مامان و بابا هم درد نکنه
مامان بهناز
پاسخ
مرسی خاله جون از اینکه به ما سر میزنی
الهام
10 تیر 93 10:49
من امروز بالاخره موفق شدم بعد از باز کردن صفحۀ پسند، پسند کنم! کلی ذوق زده شدم و الان همه پست های قبلی تو این صفحه رو یه جا پسند کردم
مامان بهناز
پاسخ
یکدنیا ممنونم الهام جون از اینکه مارو شرمنده میکنی واقعا هم ذوق کردن داره از بس این صفحه باز نمیشه .منم وقتی شانسی این صفحه باز میشه تا جایی که امکان داره لایک میکنم مرسی از حضور گرمت