شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

فرشته تابستونی من

عیدی های نازگلم

1393/3/29 16:13
نویسنده : مامان بهناز
267 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز مونده به عید نیمه شعبان منو همسرم تصمیم گرفتیم بریم بیرون واسه دخمل گلی خرید کنیم آخه این اولین عید نیمه شعبان دخترم بود.

خدارو شکر مدتی که بیرون بودیم و در حال خرید جیگر مامان ساکت تو بغل بابایی یا بغل خودم بود و زیاد اذیت نکرد

( برخلاف دفعات و ماههای پیش که تا پامون میذاشتیم بیرون شایلین نق و نوق و بیقراری هاش شروع میشد اصلا نمیذاشت از خرید لذت ببریم غمناک ) و این نشون دهنده بزرگ شدن و خانم شدن عزیزمه.

تو این خرید برای نفس مامان دو تا پیراهن خوشگل خریدیم  مبارکت باشه عززززززززززززیزم

 

 

 

 

 

از فروشگاه کودک اموز هم چند تا کتاب مناسب سن شایلین و حلقه هوش گرفتیم انشالله که خوشش بیاد و استفاده کنه .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس نانازم  تو خواب پس از یک روز بازی و شیطنت و خرید.مامان به قربونت بره حتی تو خواب هم مثل فرشته هایی ، یه فرشته کوچولو که خدا برای مامان و بابا داده

تا بی نهایت عاشقتم  شایلینم

 

 

 

  

 

 

پسندها (7)

نظرات (8)

پریسا مامان کیان
30 خرداد 93 0:20
به به دست شما درد نکنه چقدرم زیاد خریدین. مبارکت باشه شایلین عزیزم. یه زنگ بزنم به مادرم ببینم به مناسبت 28 امین نیمه شعبان من چیزی تدارک ندیدن برام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بهناز
پاسخ
چوخ ممنون پریسا جون خیلی شیطونی خانمی باشه یکی طلبت
ندا
30 خرداد 93 9:43
سلام خانومی عیدت مبارککککککککک.چه لباسای خوشگلی!!!!!!!!!! کوچولوی من دوست دارم بوسسسسسسسس
مامان بهناز
پاسخ
سلام ندا جون مرسی از اینکه به ما سر میزنی و با نظرات پر از لطفت مارو شرمنده میکنی منم خیلیییییییییییییییییییی دوست دارم بوسسسسسسسسسسسسس خوشگل واسه نداجونم
الهام
30 خرداد 93 10:00
سلام بهناز من هم عید و به دخملی نازمون تبریک میگم لباس هاش خیلی قشنگه مبارکش باشه راستی ما همه دیده بودیم می گفتند "آقا گاوه" خانم گاوه نشنیده بودیم بهناز جان تصاویر بارشی وبلاگتون سرعت و خیلپایین میاره من الان می نویسم بعد چند دقیقه نوشته های خودم و می بینم خصوصا تو این روزها که سرعت نی ننیوبلاگ کم شده می تونید الان حذفش کنید و چند روز بعد مجددا اضافه کنید
مامان بهناز
پاسخ
مرسی الهام جون با چشمهای خوشگلت میبینیخب دیگه خواستیم متفاوت تر از همه باشیم همه آقا گاوه میشناسن دیدیم نه تو دنیا خانم گاوه هم پیدا میشه عزیزم من تو چندتا کامپیوتر امتحان کردم وارد وبلاگ شدم دیدم مشکل خاصی نیست بخوبی باز میشه احتمالا مربوط به سرعت پایین اینترنت که یکدفعه افت میکنه و د باره اوج میگره
مامانی غزل جون
1 تیر 93 7:45
سلام بهناز جوون مبارکش باشه خیلی نازه پیراهن دومیشو غزلک منم داره عمش براش سوغات آورده بود خیلی نااااز خوابیده این عروسک
مامان بهناز
پاسخ
سلام مامان غزل جون مرسی خاله جون از اینکه بهمون سر میزنی .از این پیراهن و رنگش خوشم اومد خریدیم ، مبارکه غزل جونم هم باشه انشالله به خوشی بپوشه .دست عمه جونش هم درد نکنه
mamane aysel
1 تیر 93 11:41
عیدیهات مبارکه. عزیزم قربونت برم من خشگلم
مامان بهناز
پاسخ
ممنون از حضورت مامانی
فدایی محیا
2 تیر 93 10:35
خیلی خیلی مبارکه عزیزدونه.دست مامان بابا درد نکنه
خاله سانی
2 تیر 93 17:38
ای جووووووووونم عزیز دلممممم چقدر ناز خوابیده خانوم خوشگله.خدا حفظش کنه.چه مامان و بابای خوش سلیقه ای هم داره دستشون درد نکنه.مبارکت باشه خاله
مامان بهناز
پاسخ
مرسی عزیزم از اینکه به ما سر زدی نظر لطفتا خیلی ممنون
مامان شبنم
5 مرداد 93 9:12
ای جوووووونم چه خوابی کرده این دختر خوشگل . الهی خاله فداش بشه . لباسات هم مبارکت باشه خوشگل خانم
مامان بهناز
پاسخ
اینقدر ایجور خوابها میچسبه که نگو با چشمهای خوشگلت میلینی