شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

خانم خوشگله 4 ماهه شدی

1392/11/16 21:14
نویسنده : مامان بهناز
353 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز  195.gif     ماهگیتو تموم کردی ماشاالله بزرگ شدی خانمی واسه خودت شدی

هرروز که میگذره بیشتر وابسته ات میشم  وقتی میخندی دنیایی از  امید به روم باز میشه و مسئولیت هام

سنگین تر.از خدا توفیق تربیت صحیح تو رو می خوام

اینم یه کیک تولد از نوع کیتی برای دختر قشنگم  انشالله کیک صد سالگی تو ببری              

اینا هم یه گروه شیپور زن واسه  تولد دخملی .عاشقتم شایلینم          

 

003.gif

          

                                               Hello Kitty Cake

 

 

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی غزل جون
18 دی 92 23:56
مبارکت باشه فرشته کوچولوی قشنگ هرچی آرزوی خوبه مال تو......[گلسونه[][ پن
مامان بهناز
پاسخ
مرسی مامانی
پریسا مامان کیان
19 دی 92 18:52
سلااااااااااااااااااااااااااااام خوبین انشالله؟ ببخشید که اینقدر دیر بهتون سر زدم. منم با افتخار لینکتون کردم. انشالله بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم. خدا نازت رو برات حفظ کنه بهناز جون. عین عروسک میمونه
مامان بهناز
پاسخ
ممنون عزیزم از این که سر زدی خیلی متشکر
مامانی غزل جوون
21 دی 92 22:41
سلام عزیزم ممنونم که به غزلکم سر میزنی من غذای غزلکمو از 6 ماهگی شروع کردم الان تقریبا غذا خوردنش خوبه فقط دوست داره همیشه با لیوان بخوره حتی فرنی و سوپشو یه سایت هست که من برنامه غذایی رو از اونجا میگیرم برات میفرستم میتونی ازر این سایت کمک بگیری http://koodakeman91.niniweblog.com/ غذاها رو به تفکیک هر ماه و هفته میگه امیدوارم تونسته باشم درست و حسابی منظورمو رسونده باشم بازم در خدمتم دوست گلم
مامانی غزل جوون
23 دی 92 20:14
مامانی تنبل نباش بیشتر از نااااااااز دونه ما بذار دلمون عکس های جدید میخواااااد
مامان بهناز
پاسخ
والله عکسهای جدیدش تو دوربین هنوز فرصت نکردم آپلودشون کنم اما چشم تو اولین فرصت حتما میذارمشون.راستشو بخوان شایلین اصلا فرصتی واسه این کارا نمیذاره همش میگه کنارم باش و باهام بازی کن یا گریه میکنه