شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

اولین روروئک سواری شایلین جان

1392/11/20 13:15
نویسنده : مامان بهناز
417 بازدید
اشتراک گذاری

در اولین روز از شش ماهگیت ( 18 بهمن 92 ) شایلینم تونستی مستقلا بشینی تو روروئکت.وقتی نشستی

همش با تعجب به این ور و اونورش نگاه میکردی ، دکمه موزیکشو که زدم یه لحظه جاخوردی و به آهنگ و

چراغش نگاه میکردی . وقتی با روروئک از این سر تا اون سر خونه رو رفتیم خیلی خوشت اومده بود و مدام

پاهاتو بهم میزدی ، و طبق عادت خودتو کشیدی جلوی میز روروئک و شروع کردی به خوردن دکمه و

اسباب بازی های روش،هرچه قدر سعی میکنم تو رو از این کار منع کنم و حواستو بدی به چیزهای دیگه

اش موفق نمیشم .

آخه خوشمل من چرا همش فکر میکنی همه اشیای دورو برت واسه خوردن و بردن به دهنته  متفکر

همه چیز که تمیز نیست ممکنه مریض بشی اونوقت مامانی غصه میخوره عزیزکمگریه

اینم چندتا عکس خوشمل از دخمل گلی مامان .....

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra92.gif

 

 

 

 

مامان به قربون اون خنده های نازت بره عششششششششقم

 

 

 

                                        

                           

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا مامان کیان
21 بهمن 92 23:34
بهناز جون حس میکنم این روروئک خیلی برا شایلین جون بزرگه. کیانم از اینا داشت. خیلی براش سنگین بود.دوستم هم این مشکل رو داشت. رفتیم از روروئکای قدیمی وساده(تو وبلاگ کیان هست) خریدیم خیلی راحت شدن. هم چرخاش بیشره. هم سبکتره و راحت توش تکون میخوره.
مامان بهناز
پاسخ
پریسا جون والله الان شایلین فقط تو روروءکش میشنه هنوز با پاهاش نمیتونه رورءکشو برونه .مرسی از راهنماییت اگه دیدم باهاش مشکل داره نمیتونه استفاده کنه ساده شو میخرم .شاید تو عکس اینجوری به نظر بیاد که بزرگ و سنگینه به نظر خودم که خوبه میتونه استفاده کنه حالا ببینیم چی میشه
مامان زهرا
22 بهمن 92 11:29
واااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییی دخترت نانازو بانمکه خداحفظش کنه واست منم یه دختر دارم اسمش شایلینه 2سالشه
مامان بهناز
پاسخ
مرسی زهرا جون از حضورت خوشحالم کردی کاش آدرس وبلاگتو دوباره برام بنویسی تا بتونم بیام بهتون سر بزنمو شایلینتو ببینم .منتظرت هستم
مامانی غزل جون
23 بهمن 92 10:14
واااااااااااااااااای چه ماشین شاستی بلندی داری عزیزم فدات شم من
مامان بهناز
پاسخ
حالا کجاشو دیدی خاله کالسکه مو بیبینی چی میگی اونم واسه خودش شاسی بلندیه