شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

بازی بعد از خواب

1393/4/25 9:12
نویسنده : مامان بهناز
653 بازدید
اشتراک گذاری

تو یه روز گرم تابستونی  بعد از یه خواب عمیق و راحت تو تختخوابم смайликوقتی

چشمهامو باز میکنم میبینم عروسکهام بالاسرم  نشستم و منتظرن تا باهاشون بازی کنم ، منم از خدا خواسته

زودی از کناره های تختم میگیرم و بلند میشم .اول یه نگاه کلی بهشون میکنم تا ببینم با کدومشون اول بازی کنم.

 

 

  

 

                   

 

 

 

بعد در یک اقدام جسورانه کیتی خوشگلمو که خیلی دوستش دارم رو برمیدارم میکوبم تو سر

خرسکم  تا بهشون ثابت کنم اینجا حرف حرف شایلین گلی هستش و پیشی ملوسم

با اینکه کوچولوه اماتپله و زورش بیشتره تا خرسی ریزه میزه ام

 

divider-157.gif

 

 

divider-186.gif

 

بعد که حسابی این خرسی بیچاره ام رو زدم و چلوندمش خندونک ، دیگه دلم به رحم اومد که آخی .... خرسی بیچاره

گناه داره ، اون که رفیق شفیق من تو زمانهایی که حوصلم سر میره ، مامانم میده دستم تا باهاش بازی کنم .از

اونجایی که اینجانب دختر دل نازک و مهربونی هستیم و راضی نیستیم به هیچ بنی بشری خصوصا عروسکهای

بی زبونمون آزاری بروسونیم در نتیجه در نهایت لطف و دلجویی خرسکمو میگیرم بغلم و نازش میکنم .( در آخر بازیم

دماغشو میکنم تو دهنم تا ببینم چجوریه   )

 

divider-165.gif

 

 

divider-180.gif

 

 

divider-109.gif

 

 

divider-184.gif

 

وقتی حسابی با دوتا از عروسکهام بازی کردم و ازشون خسته شدم یه نگاه محبت امیزی به عروسک دیگه ام

که یه نی نی کوچولوی بامزه است که یه شیشه شیر هم دستشه ( اونم مثل خودم هنوز

کوشولوه و شیر میخوره) میکنم ، میبینم  بیچاره خیلی ناراحت نشسته آخه از اول بازی بهش توجهی نکردم .میگم ببخشید الان باهات بازی میکنم.جونم واستون بگه من از کل تشکیلات این عروسک علاقه

خاصی به پاپیون سرش دارمو اولین چیزی که بهش توجه میکنم و از سرش برمیدارم همین پاپیون هستش.خوب

چیکار کنم ماهم علاقه مون به جزئیات دیگه

 

divider-188.gif 

 

 

divider-175.gif

 

و اینم اخر بازیم با عروسکهای سوتکیم

 

 

                                  جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

                   ممنونم از همه تون که تا اخر داستانم رو خوندین و عکسها رو دیدین

 

                                                           

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (8)

الهام مامان علیرضا
25 تیر 93 16:13
آفرین به این همه هوشت عزیزم خوب خودت و با عروسک هات سرگرم میکنی فدای سرت نازنینم تا تونستی با عروسک هات ور برو مهم نیست که خراب هم بشن بوس برای شایلین نازم
مامان بهناز
پاسخ
ممنون الهام جون ، کاربرد این عروسکها هم همینه که بچه ها اینقدر باهاشون بازی کنن تا خراب بشن .فدای سرشون.شما هم علیرضاجون رو ببوس
مامان آرتین
25 تیر 93 17:14
آفرین خاله جون. عکسات هم خیلی خوشگل ونازبودن.میوسمت.
مامان بهناز
پاسخ
مرسی از حضورتون
خاله سانی
25 تیر 93 21:54
الهی بگردم چه قدر خوب مشغول شده با عروسکاش.چه عروسکای خوشگلی هم داره مثل خودش
مامان بهناز
پاسخ
با چشمهای خوشگلت میبینی خاله جون ، شما هم بنیتاجون رو ببوسی
پریسا مامان کیان
26 تیر 93 22:24
سلااااااااام به مامان بهناز خوش ذوق وو شایلین دوست داشتنی. مرسی که با این متن قشنگ ما رو هم تو بازیاتوون شریک کردین. دوستتون داریم و بووووووووووووووووووووس
مامان بهناز
پاسخ
سلام پریسا جون همه اینها نظر لطفته عزیزم ممنونیم که به ما سر میزنی و با نظراتت دلگرممون میکنی
خاله سانی
27 تیر 93 21:42
سلام دوست خوبم نمیدونم پیام خصوصی من بهتون رسید یا نه و ایا مفید واقع شد؟
مامان بهناز
پاسخ
آره عزیزم خیلی علی بود دست درد نکنه
مامان آنیسا
1 مرداد 93 7:43
عزیزم خیلی خوشمزه ایییییییی خوشحال میشم لینکمون کنید و بهمون سر بزنید
مامان بهناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهمون سر زدین.حتما با فتخار
mamane aysel
1 مرداد 93 14:19
آخ چه جیگری فدات شم که خودت بفکر بازی با عروسکات هستی نازنینم
مامان بهناز
پاسخ
ممنون ایسان جون از اینکه بهمون سر میزنی
مامانی غزل جون
2 مرداد 93 12:31
هزار ماشالله چه خب که با عروسک هاش سرگرم میشه قربونت برم عزیزم
مامان بهناز
پاسخ
ممنون خاله جون تو تختم خودمو با عروسکهام سرگرم میکنمو اجازه میدم مامانم یه چنددقیقه به کارهاش برسه یا استراحت کنه، ما نی نی خوبی هستیم