شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

فرشته تابستونی من

دل نوشته ای از طرف بابایی

1393/7/22 19:56
نویسنده : مامان بهناز
359 بازدید
اشتراک گذاری

         

                    دختر گلم هستی ام امید بابا شایلین جونم                               

عزیز و نورچشمی بابا می خوام بدونی که به خاطر مشغله خیلی زیاد تو این مدت نتونستم مطلبی برات بزارم ولی همیشه مطالبی رو که مامان گلت زحمات زیادی رو از شب بیداری ها تا .... برا ی گذاشتنشون میکشه رو دنبال میکنم و می خوام  به واسطه این نظر به همراه راستین زندگیم به فداکارترین و بی مدعا ترین همسر دنیا و حالا عاشقترین مادر، دست مریزاد و خسته نباشید بگم و ازخداوند متعال عاجزانه بخوام که سایه مامان بهناز همواره بر سرمان مستدام باشد انشاالله.

شایلین جان انشاالله بزرگتر که بشی متوجه خواهی شد که بابا نادر اهل غلو و بزرگنمایی نیست و آنچه که در مورد مامان بهناز نوشتم حقیقتی برخواسته از صداقت است . به شما به خاطر داشتن اینچنین مادر عاشق و فداکاروبه خودم برای داشتن تکیه گاه و همراه و همسری باکمالات وکاردان تبریک می گم.
همسر عزیزم بهنازجان عاشقانه دوستت دارم و ازصمیم قلب به بودنت در کنار خودم و حاصل عشقمان، شایلین جونم، افتخار می کنم.

                                                     

پسندها (6)

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
24 مهر 93 20:24
ایشالا که همیشه در کنار هم شاد و خرم باشید
خاله سانی
26 مهر 93 13:56
انشا.. که خدا 3 تاتون رو واسه هم نگه داره و همیشه خوشحال و خوشبخت باشین
مامان بهناز
پاسخ
مرسی خاله جون