شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند بهار دلهامونپیوند بهار دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته تابستونی من

اولین فرنی خوردن عسلم

1392/11/23 23:32
نویسنده : مامان بهناز
636 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان از جمعه ١٨ بهمن مصادف با اولین روز شش ماهگیش فرنی خوردنشو شروع کرد.دکترش قبلا

گفته بود میتونید از اواخر پنج ماهگیش کم کم شروع کنید اما من صبر کردم تا ٥ ماهگیش  تموم بشه

بعدانا مشکلی واسه دخترم پیش نیاد مثل حساسیت غذایی ، اسهال و استفراغ یا بدغذایی....

واسه اولین غذا خوردنش منو بابایی خیلی هیجان داشتیم ،باچه ذوقی ظهر پاشدم فرنی درست کردم

( البته واسه اولین فرنی با چند نفر از دوستام که خودشون بچه داشتن مشورت کردم که کیفیت فرنی

چه جوری باشه تا بچه خوشش بیاد ) بعد ریختم تو پیاله مخصوص خودش تا خنک بشه ، بعد خنک شدن

کوچولو کوچولو  فرنی گذاشتم تو دهنش . اولش تا مزه فرنی اومد تو دهنش دهنشو کج و کوله کرد

اما خوردش تا این قیافه اشو دیدم یکم نگران شدم نکنه فرنی دوست نداشته باشه اما تو قاشق های

بعدی کم کم خوشش اومد .                 

                                                                  

این چند روزه هم هرموقع بهش فرنی دادم شایلین خودشو مشتاق خوردن نشون داده خدا رو صد هزار

مرتبه شکر دخترم  فعلا بد غذا نیست تا ببینیم واسه غذاهای دیگه چیکار میکنه.

 

اینا چندتا عکس از فرنی خوران شایلین

 

 

اینجا دیگه از مزه فرنی خوشم اومده

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم دیگه سیر شدم خداجون شکرت

 

                  Kitty cat smiley 003                                Kitty cat smiley 033

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پریسا مامان کیان
24 بهمن 92 8:09
سلااااااااام. به به چه دختر گلی. چقدر خوبه که اینقدر راحت غذا خورد. نوش جونت کوچولو گوشت شه به جونت کوچولو بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان بهناز
پاسخ
به به پریساجون کجایی دختر؟ خبری ازت نیست؟ نظرم نیومده برای آخرین پستت گذاشته بودم. مرسی خاله جونی .مگه کیان جون واسه اولین بار فرنی خورد اذیت کرده مامانش به نظر نمیاد کیان بچه بدغذایی باشه ؟
پریسا مامان کیان
25 بهمن 92 16:06
سلام بهناز جون. نظرت رسیده. تاییدش کردم. آره یه بد غذا میگم یه چی میشنویاااااااااااااا هم بد شیر میخورد هم بد غذاست خیلی ولی ما آبروداری میکنیم چیزی به روش نمیاریم
مامان بهناز
پاسخ
مامانی زیاد سخت نگیر کیان جون که به نظرم زشدش نسبت به سنش خوبه بیشتر بچه ها همینطور غدا می خورن
مامانی ویانا
29 بهمن 92 18:06
نوش جون عزیزم شایلین جون ورودت رو به جمع فرنی خورها تبریک میگم
مامان بهناز
پاسخ
مرسی خاله جون
مامانی غزل جون
30 بهمن 92 23:59
نووووووووووووووش جونت عزیم مبارکت باشه گلم
الهام مامان علیرضا
5 اسفند 92 18:43
فرنی نوش جونت عزیزم
مامان بهناز
پاسخ
مرسی خاله جون